Menedżer pracuje dla Mastercarda od 2019 roku. Nowe obowiązki przejmie wraz z początkiem 2023 roku
Z początkiem 2023 roku Jerzy Hołub, dyrektor marketingu Mastercarda w Polsce, zacznie odpowiadać za ten obszar funkcjonowania firmy na dwóch dodatkowych rynkach: w Czechach i na Słowacji. Będzie tworzył strategię i realizował ją w zakresie działań promujących markę.
Hołub w Mastercardzie pracuje od 2019 roku i do tej pory odpowiadał m.in. za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy oraz zarządzanie projektami sponsoringowymi organizacji w Polsce. Był zaangażowany w rozwój projektów Mastercard Music, Mastercard OFF Camera czy Mastercard Bezcenne Chwile.
Jerzy Hołub odpowiadał też za rozwój projektów z kategorii "data for good": KiedyDoSklepu.pl i GdzieZamieszkać.com. Ten pierwszy pozwalał określić, jaki ruch panuje w sklepach na terenie całego kraju, co miało być przydatne podczas kolejnych fal pandemii, bo ułatwiało planowanie zakupów. Z kolei drugi projekt prezentuje przybliżone koszty życia w różnych regionach kraju i konkretnych miejscowościach. Rozwiązanie jest darmowe i dostępne w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim.
Do zespołu Mastercard menedżer dołączył bezpośrednio z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Googlem, Samsungiem czy Cisco. Wcześniej pracował dla marek T-Mobile, LuxMed i PZU.