Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awans w strukturach Mastercarda. Jerzy Hołub będzie nadzorował działania marketingowe także w Czechach i na Słowacji

Menedżer pracuje dla Mastercarda od 2019 roku. Nowe obowiązki przejmie wraz z początkiem 2023 roku

Z początkiem 2023 roku Jerzy Hołub, dyrektor marketingu Mastercarda w Polsce, zacznie odpowiadać za ten obszar funkcjonowania firmy na dwóch dodatkowych rynkach: w Czechach i na Słowacji. Będzie tworzył strategię i realizował ją w zakresie działań promujących markę.

Przeczytajcie także: Nowa bankowość mobilna Credit Agricole

Hołub w Mastercardzie pracuje od 2019 roku i do tej pory odpowiadał m.in. za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy oraz zarządzanie projektami sponsoringowymi organizacji w Polsce. Był zaangażowany w rozwój projektów Mastercard Music, Mastercard OFF Camera czy Mastercard Bezcenne Chwile.

Jerzy Hołub odpowiadał też za rozwój projektów z kategorii "data for good": KiedyDoSklepu.pl i GdzieZamieszkać.com. Ten pierwszy pozwalał określić, jaki ruch panuje w sklepach na terenie całego kraju, co miało być przydatne podczas kolejnych fal pandemii, bo ułatwiało planowanie zakupów. Z kolei drugi projekt prezentuje przybliżone koszty życia w różnych regionach kraju i konkretnych miejscowościach. Rozwiązanie jest darmowe i dostępne w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim.

Przeczytajcie także: Banki z nowymi zarzutami od UOKiK

Do zespołu Mastercard menedżer dołączył bezpośrednio z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Googlem, Samsungiem czy Cisco. Wcześniej pracował dla marek T-Mobile, LuxMed i PZU.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies