Bank Pekao zamierza rozwijać aplikację PeoBIZ, wprowadzając do niej nowe funkcje
Pekao wprowadził nową aplikację mobilną dla firm: PeoBIZ. Bank przekonuje, że jest to produkt zarówno dla małych przedsiębiorstw, jak i korporacji, a korzystać z niego może każdy klient posiadający dostęp do systemu bankowości elektronicznej PekaoBiznes24. Apkę można zainstalować na urządzeniach z systemami Android oraz iOS.
Nowe oprogramowanie pozwala m.in. sprawdzić stan rachunków oraz przejrzeć ich historię czy zaplanowane do realizacji płatności. Aplikacja posiada moduł do realizacji transakcji walutowych, a także funkcję zakładania i zrywania lokat. Atutem wersji mobilnej jest opcja autoryzacji zleceń zainicjowanych w systemie PekaoBiznes24 za pomocą tokena mobilnego, bez podawania kodów i haseł. W PeoBIZ można też realizować przelewy krajowe także natychmiastowe Express Elixir.
Instytucja wyjaśnia, że aplikacja funkcjonuje na zasadzie współdzielenia platform z PekaoBiznes24: czynności rozpoczęte w systemie internetowym, można dokończyć w aplikacji i na odwrót. PeoBIZ działa na telefonach i tabletach, wykorzystuje też technologię biometryczną. Pekao zapewnia, że apka będzie rozbudowywana, a w najbliższym czasie pojawią się w niej m.in. przelewy Blik.