Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blik bez kodu dla klientów biznesowych. Usługę uruchomił ING

Użytkownik ING Business może w prosty sposób dodać do listy sklepy, które nie będą wymagały podawania kodu Blik podczas zakupów

ING uruchomił płatności Blik bez kodu w aplikacji mobilnej ING Business. Bank tłumaczy to dużą popularnością płatności w e-commerce wśród klientów biznesowych. Instytucja chce, by były one szybsze i łatwiejsze, w związku z czym zamierza nadal rozwijać Blika dla biznesu.

Przeczytajcie także: Z Orlen Paczki skorzystało 7 mln klientów

Jak działa Blik bez kodu (tzw. one click)? Po zapłaceniu Blikiem w sieci, klient może dodać sklep internetowy lub przeglądarkę, z których korzystał, do zapamiętanych. W efekcie podczas kolejnych zakupów nie będzie potrzebne podawanie kod Blik – klient tylko potwierdzi płatność w aplikacji ING Business. Bank zapewnia, że rozwiązanie jest nie tylko prostsze, ale też bezpieczne, a użytkownik może zarządzać listą zapamiętanych sklepów i przeglądarek w ustawieniach Blika w apce.

Przeczytajcie także: Claims Carbon pozyskał od inwestorów 1,1 mln euro

Jeszcze w maju br. mogliście przeczytać, że ING uruchomił usługę Blik dla klientów korporacyjnych jako pierwszy na rynku. Płatności kodami Blik dla biznesu działają tak samo, jak w przypadku klientów indywidualnych, z ich pomocą można m.in. płacić online, na terminalach, wypłacać gotówkę z bankomatów w kraju, a także wpłacać ją we wpłatomatach.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies