Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Getin wreszcie z Blikiem. Nowa aplikacja banku dostępna od piątku

Bank poprawił też ergonomię płatności HCE integrując je z podstawową aplikacją mobilną

Z informacji przekazanych mi przez biuro prasowe Getinu wynika, że nowa wersja aplikacji na smartfony z systemami Android, iOS i Windows ma pojawić się w marketach już jutro. Spośród nowości, które się w niej znajdą, na szczególną uwagę zasługują dwie.

Przeczytajcie także: SkyCash rezygnuje ze współpracy z bankami

Pierwsza to oczywiście płatności Blik. Getin stanie się tym samym pierwszą instytucją spoza banków – założycieli spółki Polski Standard Płatności, która udostępni system Blik swoim klientom. Na razie nie dostaną oni niestety pełnej funkcjonalności tego rozwiązania. Będą mogli za jego pomocą płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wybierać pieniądze z bankomatów, ale na przelewy P2P przyjdzie im jeszcze poczekać.



Druga z nowinek to zintegrowanie z aplikacją płatności zbliżeniowych HCE. Getin jako drugi w Polsce udostępnił tę technologię jesienią ubiegłego roku. Niestety, by z niej korzystać, trzeba było instalować oddzielną aplikację – Getin Wallet. To mniej ergonomiczne rozwiązanie niż integracja płatności w standardowej aplikacji bankowej. Bank chyba to zrozumiał, bo od jutra aplikacja walletowa nie będzie już potrzebna. Gdy aktualizacja się pojawi, napiszę, jak to wszystko działa po nowemu. Oczywiście płatności HCE w Getinie będą dostępne tylko dla posiadaczy smartfonów z systemem Android i anteną NFC.

Przeczytajcie także: Duża aktualizacja apki Millennium już dostępna

Bank informuje ponadto, że w nowej wersji apki zachowano dotychczasowe udogodnienia, m.in. opcję szybkiego logowania za pomocą tzw. wężyka, płatności za faktury przy pomocy kodów QR i funkcję przechowywania paragonów w wersji elektronicznej. – Dostępne na rynku możliwości technologiczne oraz trendy zmieniają się. Wraz z nimi zmienia się także nasza aplikacja. W nowej odsłonie jest ona jeszcze bardziej przyjazna i funkcjonalna – mówi Natalia Załęcka, dyrektor departamentu digitial w Getin Noble Banku.

Zaktualizowana aplikacja powstała równolegle w dwóch wersjach – Getin Mobile dla klientów detalicznych oraz Noble Mobile dla klientów z segmentów Noble i Private Banking – spójna graficznie i wizerunkowo z tymi obszarami biznesowymi. Oba warianty zapewniają dostęp do tych samych możliwości.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies