Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria w warszawskich parkomatach. Za postój lepiej zapłacić w aplikacji

Stołeczny Zarząd Dróg Miejskich podaje, że w wyniku usterki teleinformatycznej w niektórych parkomatach nie można płacić kartą

Z komunikatu zamieszczonego dzisiaj na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie wynika, że doszło do usterki teleinformatycznej. W jej wyniku w wybranych parkomatach przestały działać terminale płatnicze. To uniemożliwia płatność za postój kartą lub zbliżeniowo portfelami cyfrowymi takimi jak Apple Pay czy Google Pay.

Przeczytajcie także: W częstochowskich parkomatach będzie można płacić kartą

ZDM nie podaje jakiej części parkomatów dotyczy usterka oraz na kiedy przewidziane jest usunięcie awarii. Zarządca strefy płatnego parkowania w Warszawie radzi jednak, aby wybierając się do centrum miasta zabrać ze sobą gotówkę na opłacenie parkowania lub skorzystać z aplikacji mobilnej. Opłaty za postój w centrum Warszawy pobierane są w godzinach 8-20, od poniedziałku do piątku. Pierwsza godzina postoju kosztuje 4,5 zł, druga – 5,4 zł a trzecia – 6,4 zł. Każda następna to powrót do stawki 4,5 zł.

Przeczytajcie także: Zróbcie porządek z chorwackimi kunami

A jeśli chodzi o aplikacje to w Warszawie dostępne są już trzy różne rozwiązania tego typu. Oprócz obecnej tu od dawna aplikacji SkyCash za postój w strefie płatnego parkowania można też płacić apkami moBiLET oraz flowbird. Wszystkie mają przewagę nad płatnością w parkomacie, niezależnie czy robi się to kartą czy gotówką. Aplikacje pozwalają bowiem na transakcje w modelu start-stop. Dzięki temu nie trzeba wracać do samochodu w sytuacji, gdy opłacony czas parkowania już się skończył a auto wciąż musi pozostać w strefie.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies