Zawartość koszyka jest analizowana przez algorytm, który ocenia, czy zamówienie zmieści się w skrytce
Carrefour poinformował, że jego klienci skorzystają z nowej formy dostawy: produkty, które nie są żywnością, mogą trafić do paczkomatów. Firma wyjaśnia, że klient nie musi się martwić, czy zamówienie zmieści się do skrytki – zawartość koszyka analizuje algorytm i automatycznie przelicza objętość wybranych zakupów.
Dotychczas osoby kupujące w serwisie carrefour.pl produkty z kategorii elektronika, dom i ogród czy akcesoria dla dzieci mogły korzystać z dostawy za pośrednictwem kuriera. Teraz mogą wybrać popularne paczkomaty (chyba że taką opcję wykluczy wspomniany algorytm), w których towar powinien się pojawić w ciągu dwóch dni roboczych. Usługa ta kosztuje niemal 12 zł.
Warto przypomnieć, że InPost i Carrefour już wcześniej nawiązały współpracę – w połowie roku okazało się, że podmioty te będą wspólnie realizować usługę Fresh. Umożliwia ona zamawianie m.in. artykułów spożywczych za pomocą aplikacji dostępnej na Androida oraz iOS. Początkowo rozwiązanie uruchomiono w kilku miastach, ale z czasem użytkownicy zyskali możliwość korzystania z apki na terenie całej Polski.