Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Irytujące reklamy znikną z polskiej telewizji. Shopee kończy działalność nad Wisłą i opuszcza Europę

Platforma e-commerce działała w Polsce od września 2021 roku

Jutro, 13 stycznia, platforma Shopee ma zakończyć działalność w Polsce – taką informację podała agencja Bloomberga. Potwierdziła ją firma, publikując odpowiednie oświadczenie. Tym samym wywodzący się z Singapuru potentat e-commerce znika z Europy, bo Polska była ostatnim krajem na starym kontynencie, gdzie jeszcze działał.

Przeczytajcie także: Aplikacja PKO BP z nową funkcją

Serwis Shopee.pl wystartował w Polsce we wrześniu 2021 roku. Użytkownicy platformy mogli na niej znaleźć produkty z kategorii dom i ogród, moda, sport i rekreacja czy AGD, nie brakowało też elektroniki, a klientów kusić miały przede wszystkim niskie ceny. Towary pochodziły głównie z Chin, na co wskazywały adresy do reklamacji czy czas dostawy przesyłki. Firma wzbudzała kontrowersje irytującymi reklamami telewizyjnymi.

Przeczytajcie także: Polskie Picodi nawiązało współpracę z Binance

Operator platformy i tak głównie prowadził działalność na rynkach azjatyckich i latynoamerykańskich. Oprócz Polski biznes wystartował na Starym Kontynencie także w Hiszpanii oraz Francji, ale zakończył już dzialalność w tych krajach, o czym mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl w marcu 2022 roku. Przedstawiciel firmy zapewniał mnie wówczas, że podmiot nie zamierza wycofywać się z naszego rynku. Najwyraźniej plany te uległy zmianie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies