Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ponad 18 mln zł. Tyle udało się zebrać z pomocą Mastercarda w tegorocznym finale WOŚP

W ostatniej edycji wydarzenia charytatywnego organizacja płatnicza uruchomiła ponad 24 tys. eSkarbonek

Mastercard podsumował swój udział w ostatniej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Organizacja płatnicza była partnerką finału tej akcji po raz 11. Narzędzie do zbierania środków w internecie, czyli eSkarbonkę, firma uruchomiła po raz szósty. Zaangażowanie Mastercarda w finał przyniosło fundacji WOŚP w tym roku ponad 18 mln zł.

Przeczytajcie także: Comperia nawiązuje współpracę z PSP

Od połowy grudnia do północy w dniu finału uruchomiono ponad 24 tys. eSkarbonek. Z ich pomocą zebrano przeszło 17,8 mln zł, a pieniądze wpłaciło ponad 300 tys. osób. Mastercard podał, że najwyższa jednorazowo wpłacona kwota to blisko 100 tys. zł. Jedna z największych eSkarbonek należała do Leny, ósmoklasistki z Wałbrzycha, która zgromadziła w niej 167 800 zł.

Przeczytajcie także: Oszuści podszywają się pod Ministerstwo Zdrowia

Organizacja płatnicza poinformowała także, że po raz 10. odbyła się akcja #MastercardGrazWOSP na Twitterze. Za każdy unikalny tweet lub retweet z odpowiednim oznaczeniem, Mastercard przekazuje na konto WOŚP 5 zł. Łącznie w czasie niedzielnego finału opublikowanych zostało ponad 56,5 tys. tweetów ze wspomnianym oznaczeniem, co pozwoliło wygenerować kwotę 282 575 zł.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies