Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BNP Paribas pozazdrościł Santanderowi. Nawiązał współpracę z Żabką w zakresie sprzedaży kont i kart

W Żabkach pojawią się plakaty z kodem QR ułatwiającym pobranie aplikacji banku, zaplanowano też promocję dla zakładających konta i loterię dla płacących kartami

BNP Paribas poinformował o rozpoczęciu współpracy z Żabką. Podczas rocznego partnerstwa sieć sklepów będzie zachęcać do otwarcia konta w banku.

Jednym z elementów współpracy będzie umieszczenie w sklepach popularnej sieci plakatów z kodem QR ułatwiającym ściągnięcie aplikacji GOmobile i założenie konta. BNP podkreśla, że otwarcie konta jest bardzo proste i nie wymaga wizyty w placówce bankowej, szperania w internecie czy czekania na kuriera z umową – jak zapewnia, można wejść ze swoim smartfonem do Żabki, a wyjść już jako klient banku.

Przeczytajcie także: Zen uruchomi plan Titanium

Dodatkową zachętą ma być promocja "Jesteś wygrywem", w ramach której po otwarciu konta z kartą Mastercard i spełnieniu wskazanych w regulaminie warunków klient otrzyma e-vouchery o łącznej wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach Żabka. Nowi klienci mogą też liczyć na specjalną ofertę w ramach Konta Otwartego na Ciebie – zniesione dla nich zostały opłaty za użytkowanie karty mobilnej lub zwykłej (przez 12 miesięcy od wydania).

Uruchomiono również loterię, w której łączna pula nagród to ponad 1,5 mln zł. Można wziąć w niej udział, płacąc kartą BNP Paribas w sklepach Żabka i Żabka Nano – transakcje powyżej 10 zł skutkują przyznaniem 10 losów, a te na niższe kwoty zapewniają jeden los. Do wygrania są e-vouchery do Żabki oraz nagrody pieniężne. Akcja potrwa 12 miesięcy.

Przeczytajcie także: Mastercard odświeża platformę GdzieZamieszkac.com

Warto przypomnieć, że BNP Paribas nie jest pierwszą instytucją finansową, która próbuje rozpromować swoje usługi dzięki partnerstwu z popularną siecią sklepów. Wiosną 2019 r. brytyjski fintech Dipocket oraz bank Santander zaoferowały Polakom usługę up and go, czyli konto z kartą płatniczą, zarządzane za pomocą aplikacji mobilnej. Początkowo kartę wraz z pakietem aktywacyjnym można było nabyć właśnie w placówkach Żabki, później pojawiła się również możliwość zdalnego zamawiania. Aktywną dystrybucję kart w sklepach zakończono jednak już w marcu 2021 r., a cały projekt zamknięto w maju zeszłego roku – ze względu na niskie zainteresowanie klientów. Co ciekawe, wcześniej, bo już w 2015 r., Santander, który wówczas nazywał się jeszcze BZ WBK, prowadził z Żabką testy karty przedpłaconej pod nazwą iJuż. Ale i ten projekt zakończył się niepowodzeniem. Więcej na jego temat w tekście Kartę BZ WBK kupicie w Żabce.

Z kolei BNP Paribas w sprzedaży swoich produktów przy współpracy z sieciami detalicznymi również ma już pewne doświadczenia. Jesienią 2020 r. rozpoczął w tym obszarze współpracę z siecią stacji benzynowych Shell. Więcej na ten temat w tekście BNP Paribas sprzedaje startery do rachunków z kartami na stacjach Shell. Oferta za 9 zł tylko dla nowych klientów.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies