Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blik rozdaje pieniądze. Każdemu do 50 zł

Operator nowego systemu płatniczego przygotował pierwszą promocję dla płacących w internecie. Prawdziwa kampania reklamowa ruszy dopiero jesienią

Blik to system płatności mobilnych dostępny dla klientów Aliora, BZ WBK, ING Banku Śląskiego, Millennium, mBanku i PKO. Każdy, kto ma w tych bankach rachunek i korzysta z bankowości mobilnej, może jednocześnie płacić za pośrednictwem Blika, a od teraz płacić i oszczędzać na zakupach.

Przeczytaj także: Millennium udostępni Blika na zegarku

Do 26 kwietnia trwa bowiem akcja promocyjna dla użytkowników systemu Blik. Została przygotowana wspólnie ze sklepem internetowym answear.com. Wystarczy dokonać w nim zakupów, zapłacić przy użyciu Blika oraz wpissać kod „BLIK10”, by otrzymać 10 proc. zniżki. Maksymalna kwota jaką otrzymamy w promocji to 50 zł.

To pierwsza akcja promocyjna zorganizowana przez operatora systemu Blik. Jej celem jest przekonanie jak największej liczby klientów banków do wypróbowania nowego instrumentu.

Przeczytaj także: W terminalach PolCard Blikiem zapłacicie już w maju

Z najnowszych znanych danych wynika, że o ile z Blika może korzystać już pół miliona klientów, to jak na razie decyduje się na to bardzo niewielu. Na przykład w BZ WBK przy pomocy Blika płaci zaledwie ok. 10 tys. osób.

Z moich informacji wynika, że w najbliższym czasie można spodziewać się kolejnych akcji, podobnych do tej z answear.com. Jednak prawdziwa kampania reklamowa Blika planowana jest dopiero na jesieni, gdy sieć akceptacji nowego instrumentu obejmie co najmniej 100 tys. punktów handlowych.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies