Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Bilety miejskie i parkingi już w aplikacji Millennium

Nowa usługa została udostępniona dzięki współpracy banku z firmą moBiLET

O tym, że Millennium zamierza do swojej aplikacji mobilnej wdrożyć możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wnoszenia opłat za parkowanie w płatnych strefach, wiadomo od kilku tygodni. Pisałem o tym w tekście, który możecie znaleźć tutaj. Wówczas biuro prasowe banku potwierdziło, że prowadzone są testy nowej usługi. Natomiast od wczoraj w markecie Google Play dostępna jest aktualizacja aplikacji Millennium, dzięki której za bilety i parkingi już można nią płacić.

Przeczytajcie także: Z HCE korzysta już ponad 234 tys. Polaków

Jak pisze biuro prasowe banku w dzisiejszym komunikacie, korzystanie z nowej usługi ma być bardzo proste. Użytkownik może zalogować się do aplikacji i wybrać z menu opcję "Bilety i parkomaty". Aby kupić bilet komunikacji miejskiej, należy wybrać miasto, przewoźnika i typ biletu, skasować bilet w aplikacji i np. ustawić go jako wigdet przed zalogowaniem. Dzięki czemu będzie go można okazać podczas kontroli biletów, nawet jeśli smartfon nie będzie połączony z internetem.

W przypadku biletów parkingowych wystarczy podać numer rejestracyjny samochodu, wybrać miasto, strefę i czas ważności biletu oraz pozostawić za szybą winietę z napisem moBILET. Użytkownik może wybrać opcję bez limitu czasu i w dowolnym momencie zakończyć parkowanie lub opcję parkowania przez określony czas, która również pozwala na jego przedłużenie, jak i wcześniejsze zakończenie. W każdym przypadku klient płaci jedynie za faktyczny czas postoju. Opłaty za bilety pobierane są automatycznie z wybranego konta w Banku Millennium.

Przeczytajcie także: Android Pay w Polsce ma już 15 tys. klientów

Trzeba jednak podkreślić, że zasięg usługi ograniczony jest do miast, w których moBiLET obsługuje mobilną sprzedaż biletów komunikacyjnych i parkingowych. Dlatego np. mieszkańcy Warszawy lub odwiedzający ją będą mogli za pomocą aplikacji Millennium kupić bilet na autobus, tramwaj czy metro, ale za postój w płatnej strefie parkowania w ten sposób nie zapłacą. Wyłączność na mobilną obsługę miejsc parkingowych w stolicy ma bowiem konkurent moBiLET-u firma SkyCash.

Swoją drogą SkyCash w przeszłości również współpracował z bankowcami przy sprzedaży biletów. Do wiosny ubiegłego roku na współpracy tej korzystali użytkownicy aplikacji mobilnej BZ WBK. Dziś już jest to jednak nieaktualne. W apce BZ WBK możecie kupować bilety i opłacać parkingi, tyle że usługa działa dzięki kooperacji banku z CallPay i moBiLET.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies