Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Drugi dzień awarii w Pekao. Bank obniża prowizje

Bank uprzedza klientów o problemach na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych

Od wczoraj część klientów Banku Pekao ma problemy z zalogowaniem się na swój rachunek przez internet. Dają wyraz swemu niezadowoleniu między innymi na profilu banku na Facebooku. Biuro prasowe Pekao potwierdziło, że kłopoty mogą być. Uprzedza o tym na swojej stronie internetowej a także w mediach społecznościowych.

Przeczytajcie także: Kolejny bank chce działać w Polsce

Ponadto Pekao zapewnia, że dyspozycje klientów są realizowane normalnie we wszystkich oddziałach banku. Deklaruje przy tym, że w czasie awarii będzie naliczać za tak realizowane transakcje prowizje według stawek obowiązujących w bankowości elektronicznej. Natomiast klientom, którzy nie mogą odwiedzić jednej z placówek i z tego powodu narażeni będą na dodatkowe koszty np. w postaci odsetek od opóźnionych płatności za media, radzi by składali reklamacje.

Przeczytajcie także: Dynamiczne zmiany w statystykach Express Elixir

Co ciekawe niektórzy klienci zamieszczający wpisy na profilu Pekao na Facebooku skarżą się nie tylko na to, że nie mogą skorzystać z bankowości internetowej, ale także na to, że mają problemy z zalogowaniem do aplikacji mobilnej oraz wypłatami gotówki z bankomatów. Nie wiadomo, czy to przypadkowe sytuacje czy też awaria obejmuje także bankowość mobilną i bankomaty. Gdy tylko awaria zostanie usunięta, poinformuję Was o tym aktualizując ten tekst.

AKTUALIZACJA

Ok. godziny 15 w środę Bank Pekao poinformował, że awaria została usunięta i wszystkie systemy bankowości elektronicznej powinny działać normalnie.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies