Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Prezes Pocztowego: start EnveloBanku w połowie bieżącego roku

Debiut marki będzie powiązany z prezentacją nowej strategii Pocztowego. Wygląda na to, że bank znów chce być uniwersalny

Deklarację rychłego startu EnveloBanku złożył prezes Pocztowego, Sławomir Zawadzki. Cytowany przez agencję ISB News przypomniał, że w marcu rozpoczął się wewnętrzny pilot projektu, który połączy usługi pocztowe, kurierskie z bankowymi i ubezpieczeniowymi. O starcie pilota jako pierwsi mogliście dowiedzieć się z serwisu Cashless. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj.

Przeczytajcie także: mBank kończy pilota Mobilnej autoryzacji

Bank Pocztowy to obecnie jeden z ostatnich na polskim rynku, który nie posiada własnej bankowości mobilnej. Zmieni się to po wejściu na rynek EnveloBanku. Wraz z debiutem tej marki Pocztowy chce zaoferować nowe produkty oraz usługi płatnicze i cyfrowe. Pierwotnie planowano, że EnveloBank znajdzie się na rynku jesienią ubiegłego roku – projekt był oczkiem w głowie poprzedniego prezesa Pocztowego, Szymona Midery. Po zmianach personalnych w organizacji prace nad EnveloBankiem uległy jednak przedłużeniu.

Natomiast debiut EnveloBanku ma być powiązany z prezentacją nowej strategii Pocztowego na lata do 2021 roku. – Zakończenie prac nad strategią jest zaplanowane w maju, a w czerwcu rada nadzorcza powinna ją zatwierdzić. Wówczas poinformujemy o naszych celach – cytuje Sławomira Zawadzkiego ISB News. Ze słów prezesa wynika, że bank chce odwrócić spadkowy trend liczby klientów w segmencie instytucji. Oznaczałoby, że nowa strategia będzie zakładać porzucenie realizowanej dotąd koncepcji koncentrowania się na usługach dla klientów indywidualnych na rzecz budowy banku uniwersalnego.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja BGŻ BNP jeszcze przed wakacjami

Sławomir Zawadzki podsumował również ubiegły rok. Podkreślił, że spadek liczby klientów detalicznych o ok. 163 tys. był wynikiem porządkowania spraw, a więc m.in. likwidacji "martwych rachunków" czy zamykania nieefektywnych mikrooddziałów. Na koniec 2016 r. Pocztowy miał 1,325 mln klientów. W tym roku chce otworzyć przynajmniej 100 tys. nowych rachunków.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies