Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria w ING Banku Śląskim. Nie działa serwis internetowy i aplikacja

Klienci próbujący dostać się na konto otrzymują informację o błędnym haśle lub pinie

Jeżeli jesteście klientami Śląskiego i próbujecie dziś zalogować się na rachunek, możecie otrzymać informację o błędnie wprowadzonych danych. Nie musi to jednak oznaczać, że się pomyliliście. Jak donoszą czytelnicy Cashless na alert@cashless.pl, trwa awaria systemów elektronicznych ING.

Przeczytajcie także: Nowe zasady bankowości elektronicznej w Getinie

Przed chwilą sam próbowałem zalogować się na swoje konto w Śląskim i mogę potwierdzić – w przypadku logowania do aplikacji mobilnej otrzymałem informację, że wpisałem błędny PIN a przy logowaniu do serwisu transakcyjnego – że podałem błędne hasło.

Przeczytajcie także: Profil Zaufany wkrótce w sześciu bankach

Na razie nie wiem, na ile awaria jest poważna i czy obejmuje także karty. Na pewno w wyniku braku możliwości uruchomienia aplikacji klienci mogą mieć trudności ze skorzystaniem z systemu Blik. Już wysłałem do biura prasowego ING prośbę o informację na temat szczegółów awarii. Gdy tylko ją otrzymam, zaktualizuję tekst.

AKTUALIZACJA

Z informacji przekazanych przez biuro prasowe ING wynika, że do awarii doszło ok. godz. 10 a została usunięta po godz. 13. Występowały trudności z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej, ale płatności kartami przebiegały bez utrudnień.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies