Klienci próbujący dostać się na konto otrzymują informację o błędnym haśle lub pinie
Jeżeli jesteście klientami Śląskiego i próbujecie dziś zalogować się na rachunek, możecie otrzymać informację o błędnie wprowadzonych danych. Nie musi to jednak oznaczać, że się pomyliliście. Jak donoszą czytelnicy Cashless na alert@cashless.pl, trwa awaria systemów elektronicznych ING.
Przeczytajcie także: Nowe zasady bankowości elektronicznej w Getinie
Przed chwilą sam próbowałem zalogować się na swoje konto w Śląskim i mogę potwierdzić – w przypadku logowania do aplikacji mobilnej otrzymałem informację, że wpisałem błędny PIN a przy logowaniu do serwisu transakcyjnego – że podałem błędne hasło.
Przeczytajcie także: Profil Zaufany wkrótce w sześciu bankach
Na razie nie wiem, na ile awaria jest poważna i czy obejmuje także karty. Na pewno w wyniku braku możliwości uruchomienia aplikacji klienci mogą mieć trudności ze skorzystaniem z systemu Blik. Już wysłałem do biura prasowego ING prośbę o informację na temat szczegółów awarii. Gdy tylko ją otrzymam, zaktualizuję tekst.
AKTUALIZACJA
Z informacji przekazanych przez biuro prasowe ING wynika, że do awarii doszło ok. godz. 10 a została usunięta po godz. 13. Występowały trudności z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej, ale płatności kartami przebiegały bez utrudnień.