Operator apki prawdopodobnie udostępni też jej wersję niemiecką i rosyjską
Dzisiejsza aktualizacja aplikacji mobilnej SkyCash przyniosła nowość sugerującą, że z jej usług korzystają gromadnie także obcokrajowcy. W aplikacji pojawiła się bowiem możliwość wyboru języka angielskiego. Zmiany wersji językowej dokonuje się poprzez hamburger menu. Na angielski przetłumaczono dużą część treści znajdującej się w apce, ale nie całość, czego dowodzi poniższy przykład.
Jak widzicie, w zakładce umożliwiającej wybór rodzaju biletu miejskiego wciąż pozostały polskie słowa "normalne" i "ulgowe". Wygląda też na to, że ktoś przygotowując tłumaczenie aplikacji mocno się spieszył, bo wkradły się literówki. Na prezentowanym powyżej zrzucie ekranu błąd znajdziecie w zdaniu zachęcającym do korzystania z apki SkyCash w metrze.
Przeczytajcie także: Na iPhone'ach płatności wciąż tylko z firmą Apple
Z informacji w Google Play wynika, że operator aplikacji zamierza w najbliższym czasie przygotować kolejne wersje językowe swojego oprogramowania. Mowa przede wszystkim o wersjach niemieckiej i prawdopodobnie rosyjskiej a także ukraińskiej, bo jak wynika z przekazanej mi przez przedstawiciela firmy informacji, w bazie SkyCash jest już dużo Ukraińców.
Przeczytajcie także: Android Pay wkrótce w Euro Banku
Z raportu Cashless na temat sprzedaży biletów komunikacji miejskiej przez aplikacje mobilne wynika, że SkyCash jest liderem polskiego rynku z udziałem na poziomie ponad 50 proc. Ustępuje mu niewiele największy konkurent, czyli moBiLET. Raport na ten temat znajdziecie tutaj. Jeśli idzie o sprzedaż biletów uprawniających do parkowania w płatnych strefach w centrach największych miast, udział SkyCash jest jeszcze wyższy i wynosi ponad 85 proc. Szczegóły znajdziecie tutaj.