Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria w mBanku. Kłopoty z logowaniem przez internet i aplikację

Z dostaniem się na rachunek problemy mają również klienci Orange Finanse

O awarii systemów informatycznych w mBanku donieśli czytelnicy Cashless. Instytucja potwierdza to na Facebooku oraz na swojej stronie internetowej, na której informuje o trwającej przerwie technicznej. Z przekazanych danych wynika, że logowanie na rachunek może nie być możliwe lub trwać dłużej niż zwykle.

Przeczytajcie także: Profil Zaufany wkrótce w Raiffeisen Polbanku

Klienci mBanku mogą mieć trudności za zalogowaniem się na rachunek przez internetowy serwis transakcyjny jak również aplikację mobilną. Nie działa także strona logowania Orange Finanse oraz aplikacja mobilna z tym logo. Normalnie funkcjonować powinny natomiast karty płatnicze. Przed chwilą udało mi się nią zapłacić w sklepie. Kod Blik aplikacje generują z opóźnieniem.

Przeczytajcie także: Citi wyłącza stary system

Awarie systemów informatycznych w bankach to dziś chleb powszedni. Nie ma właściwie tygodnia, by któryś bank nie zmagał się z tym zjawiskiem. Ale bankowcy uważają, że faktycznie awarii jest dziś mniej niż kiedyś. Wcześniej jednak o wielu z nich klienci nie wiedzieli, bo logowali się na rachunek rzadziej niż dziś.

AKTUALIZACJA

Ok. godz. 11 biuro prasowe mBanku poinformowało o usunięciu awarii. Przed chwilą udało mi się zalogować do aplikacji i serwisu transakcyjnego zarówno mBanku jak i Orange Finanse.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies