Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Niezły start programu terminalizacji administracji. Zgłosiło się już ponad 500 urzędów

Z informacji KIR-u wynika, że w dwa miesiące od uruchomienia programu terminale POS zainstalowano w 176 jednostkach administracji publicznej

Od 5 kwietnia, czyli od dnia startu właściwej fazy programu rozwoju sieci akceptacji płatności bezgotówkowych w urzędach, do dziś, czyli do 21 czerwca, do udziału w projekcie zgłosiło się dokładnie 512 uprawnionych do tego urzędów. Umowy podpisano z 275 z nich a terminale zainstalowano i uruchomiono w 176 placówkach. W 121 z nich działają także tzw. WebPOS-y umożliwiające przyjmowanie płatności za pośrednictwem Blika i PeoPay na komputerach.

Przeczytajcie także: Mieczysław Groszek pokieruje terminalizacją firm

Zdaniem przedstawicieli KIR-u osiągnięty wynik można uznać za sukces. Oznacza bowiem, że wliczając urzędy przyjmujące płatności bezgotówkowe już wcześniej, siecią akceptacji objętych jest lub w wkrótce zostanie ok. 25 proc. wszystkich jednostek administracji, do których program jest kierowany. Przypomnę, że są to urzędy miast i gmin, urzędy marszałkowskie oraz wojewódzkie. W ramach projektu terminale mają trafić też do radiowozów policji drogowej.

Przeczytajcie także: Oto szczegóły programu terminalizacji firm

Przetarg na obsługę terminali w administracji wygrała spółka First Data Polcard. Jej prezes Damian Zapłata w wywiadzie dla Cashless sprzed kilku tygodni powiedział, że tylko w tym roku kierowana przez niego firma chce zainstalować ok. 5 tys. POS-ów w ramach programu zorganizowanego przez KIR wraz z Ministerstwem Rozwoju. Natomiast terminale do radiowozów dostarczy eService.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies