Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blik odkrył media społecznościowe

Nowy system płatniczy ma już swój fanpage na Facebooku. Wkrótce ma też zacząć ćwierkać

Polskie instytucje finansowe na Facebooku są już od dawna. Banki wykorzystują ten portal do komunikacji z klientami i to w dwóch kierunkach. Mogą więc używać go na przykład do informowania o promocjach czy przewidywanych utrudnieniach w dostępie do usług.

Z drugiej strony fanpage na Facebooku może być źródłem cennych informacji na temat reakcji klientów na zmiany w ofercie czy nowe wprowadzane na rynek produkty. Może też pomóc szybko reagować na ewentualne awarie i błędy w działaniu serwisu transakcyjnego lub autoryzującego transakcje kartami.

Przeczytaj także: PKO wprowadza prowizje za wypłaty gotówki Blikiem

Oczywiście niesie to ze sobą pewne ryzyka. Błędy w komunikacji ze społecznością internetową mogą doprowadzić do kryzysu w sieci, który prędko może przenieść się także do świata realnego. Stąd te podmioty, które nie umieją zarządzać swoją pozycją w rzeczywistości wirtualnej, marginalizują swoją obecność na Facebooku. Inne doceniają zalety tego portalu.

blik facebook

Do tych drugich właśnie dołączył Blik. To system płatności mobilnych, zarządzany przez spółkę Polski Standard Płatności. Blik od kilku dni ma już swój fanpage na Facebooku. Fani Blika są zachęcani do częstego odwiedzania go na tym portalu korzyściami, których wkrótce ma być co niemiara. Przy okazji warto zauważyć, że powstała nowa strona internetowa Blika, przeznaczona do otwierania na urządzeniach mobilnych, i znajdująca się pod adresem www.blikmobile.pl

Przeczytaj także: Pierwsze dane o transakcjach Blikiem. Rewelacji nie ma

Blik ma mieć wkrótce także swój profil na Twitterze, czyli drugim najpopularniejszym serwisie społecznościowym. Z raportu Cashless na temat obecności polskich banków na nim wynika, że w kwietniu swoje profile prowadziło tu 15 z nich. Większość kieruje treści do klientów, informując o aktualnych promocjach, planowanych przerwach technicznych czy organizując konkursy. Niestety na razie mają niewielu obserwujących – ponad 20 tys. Na Facebooku jeden tylko mBank ma ponad 200 tys. fanów.

Natomiast na Instagramie, trzecim z najpopularniejszych portali społecznościowych, są na razie tylko trzy polskie banki: BZ WBK, ING i mBank.

Ilustracje pochodzą ze strony Blika na Facebooku

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies