Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pierwsze terminale nowej generacji już są na polskim rynku. eService wprowadza urządzenia Telium Tetra

Nowe POS-y mają się do starszych terminali mniej więcej tak, jak smartfony do telefonów komórkowych z klawiszami

eService poinformował przed chwilą w komunikacie prasowym, że jest pierwszym na polskim rynku agentem rozliczeniowym i jednym z pierwszych na świecie, oferującym terminale płatnicze Ingenico najnowszej generacji Telium Tetra. Z komunikatu wynika, że urządzenia trafiły już do pierwszych punktów handlowo-usługowych jednak nie podano, co to za placówki.

Przeczytajcie także: Już 600 urzędów chce terminali od KIR-u

Domyślam się, że większość z Was płacąc kartą za bułki czy piwo niespecjalnie zwraca uwagę na urządzenie, do którego zbliża kartę lub telefon. Ale wśród producentów terminali trwa technologiczny wyścig zbrojeń podobny do tego, jaki można obserwować na rynku smartfonów. Telium Tetra to seria najnowszej generacji POS-ów wprowadzona na rynek przez firmę Ingenico. Odpowiednikiem w ofercie konkurencyjnego Verfione jest seria Engage.

Najnowsze urządzenia Ingenico charakteryzują się kolorowymi, dotykowymi wyświetlaczami, mogą posiadać kamerę i oczywiście możliwość przyjmowania płatności wszystkimi rodzajami kart. Producent umieścił czujnik do kart zbliżeniowych powyżej wyświetlacza dzięki czemu zredukowano efekt rysowania szybki ekranu spowodowany długotrwałym użytkowaniem. Telium Tetra to także system operacyjny umożliwiający łatwe wgrywanie aplikacji w standardzie HTML5.

Przeczytajcie także: ING wchodzi na rynek terminali

eService podał, że w jego ofercie znalazły się terminale przenośne oznaczone jako Move, stacjonarne Desk a w przyszłości trafią do niej także urządzenia Lane, przygotowane do współpracy z systemami kasowymi. POS-y wyposażone są w technologię heartbeat przesyłającą cyklicznie dane o działaniu terminala do eService. Pozwala to na monitorowanie poprawności funkcjonowania urządzeń i eliminowanie części problemów, zanim zaczną wpływać na jakość obsługi klienta.

Fot. Ingenico

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies