Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Prawie dwa tysiące nowych obserwujących i dwa nowe profile. Oto obraz branży płatniczej na Twitterze w III kw. 2017 r.

Najwięcej obserwujących mają polskie oddziały Mastercarda i Visy

Na koniec września bieżącego roku firmy z branży płatniczej posiadające swoje profile na Twitterze miały ponad 25,4 tys. obserwujących. Podobnie jak w poprzednich zestawieniach tak i tym razem na pozycji lidera pod tym względem znalazła się Visa Polska. Jej profil śledzi 19251 osób. W okresie od lipca do września przybyło jej 569 nowych obserwujących.

Przeczytajcie także: ZBP ostrzega przed nowym oszustwem

Na pozycji drugiej, tak samo jak kwartał wcześniej, znalazła się strona polskiego oddziału Mastercarda. Obserwuje ją 4568 osób, a w III kw. przybyło tu 898 nowych śledzących – najwięcej spośród wszystkich analizowanych firm. Na kolejnych pozycjach znalazły się profile Blika, PayU i SkyCash. Jak zauważycie w zestawieniu są też dwie nowe strony, których w poprzednich raportach nie było. To profil należący do spółki Braintri oferującej system płatności mobilnych Jiffee oraz strona biura prasowego KIR-u.

Przeczytajcie także: Oto poradnik dla początkujących akceptantów

Jeśli chodzi o aktywność, to wszystkie analizowane przeze mnie firmy zamieściły w poprzednim kwartale na Twitterze 676 informacji. Podobnie jak w przypadku popularności tak i pod względem aktywności przewodzi Visa, która w lipcu, sierpniu i wrześniu ćwierkała ok. 200 razy. Na kolejnych pozycjach znajdują się Blik, PayU i Mastercard. Szczegółowe dane odnoszące się do poszczególnych profili znajdziecie w tabelkach poniżej.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies