Nowa karta pozwala m.in. na dokonywanie transakcji bezgotówkowych z rabatami oraz wejście na stadion piłkarski w Poznaniu
Klub piłkarski ze stolicy Wielkopolski wprowadza nową kartę kibica mogącą pełnić jednocześnie funkcję płatniczą. Karta z logo Mastercarda jest wydawana przez bank SGB przy współpracy z firmą First Data. Pod względem wyglądu plastik został przygotowany w dwóch wariantach, które możecie zobaczyć poniżej. Różnią się tłem, na którym może być lub nie lokomotywa, symbol Kolejowego Klubu Sportowego z Poznania.
Jak pisze w komunikacie prasowym bank SGB, decyzja o tym, który wzór ostatecznie znajdzie się na plastiku, została oddana w ręce kibiców "Kolejorza". Głosowanie odbywa się na profilu Lecha na Facebooku i potrwa jeszcze 9 dni. Jak dotąd kibice oddali ponad 2,5 tys. głosów. Zdecydowanie wygrywa opcja z lokomotywą – wybrało ją 85 proc. fanów KKS.
Lech Poznań współpracuje z bankiem SGB od 2010 roku. Karta łącząca funkcje płatnicze ze stadionowymi to jeden z elementów tej współpracy. Umożliwia płatności w punktach oznaczonych logo Mastercard, płatności za zakupy w internecie, wypłaty w bankomatach czy w punktach handlowo-usługowych oferujących usługę cashback. Dodatkowa funkcja umożliwia wstęp na INEA Stadion w Poznaniu. Posiadacze karty mogą również skorzystać z rabatów, np. 10-proc. na pierwszy bilet lub karnet na mecz nabywany za pomocą karty czy 15 proc. zniżki na zakupy w oficjalnym sklepie KKS Lech Poznań.
Klub piłkarski ze stolicy Wielkopolski nie jest pierwszym, który w ręce fanów oddał decyzję, jaki wizerunek ma mieć karta kibica. Wcześniej podobną zabawę zorganizowała siatkarska Skra Bełchatów. W jej wypadku plastik z logo Visy został wydany również przy współpracy z bankiem SGB i First Datą. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.