Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nie tylko Ingenico i Verifone. Worldline sprowadza do Polski terminale Yomova

Urządzenia będą dystrybuowane m.in. w ramach programu fundacji Polska Bezgotówkowa

Dużo się dzieje na rynku terminali w Polsce. Kilka tygodni temu pisałem o włoskiej firmie Argentea, która zrobiła konkurencję dominującym tu firmom Ingenico i Verifone i od niedawna sprzedaje nad Wisłą terminale marki Castles. Dziś zaś mogę donieść o debiucie w Polsce urządzeń Yomova. Przenośne terminale sprzedawać będzie firma Worldline, czyli nowy właściciel znanej na rodzimym rynku firmy Paysquare.

Jak czytam w komunikacie prasowym, Yomova ma dotykowy ekran a osłona na klawiaturę umożliwia dyskretne wprowadzenie kodu PIN. Terminal pozwala na akceptację kart z paskiem magnetycznym oraz z mikroprocesorem stykowo lub zbliżeniowo a także płatności mobilnych takich jak HCE i Google Pay. Worldline pisze, że urządzenie jest przeznaczone głównie dla małych i średnich firm, takich jak restauracje, sklepy czy gabinety lekarskie.

Przeczytajcie także: Nowe terminale już dostępne na polskim rynku

Worldline nie podaje w komunikacie, ile życzy sobie za dzierżawę terminala Yomova. Próbuję dowiedzieć się tego w biurze prasowym i jeżeli się uda, zaktualizuję tekst. Natomiast na rynku, z tego co wiem, kwoty jakie należy wydać za przyjemność korzystania z terminala płatniczego mocno spadły w ostatnich latach. Jeszcze dekadę temu trzeba było za to płacić nawet 100 zł miesięcznie a dziś jest to mniej niż 50 zł.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa sfinansowała już 15 tys. POS-ów

Firma Worldline deklaruje, że przystąpiła do programu fundacji Polska Bezgotówkowa, w ramach którego oferuje terminale Yomova na rok bezpłatnie. Informacja na ten temat znajduje się już na stronie spółki. Zakładam, że to właśnie dzięki programowi Polski Bezgotówkowej na rynku terminali płatniczych zrobił się ostatnio tak duży ruch.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies