Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA
Kłopoty klientów mBanku. Nie działa Blik i przelewy w apce i internecie

Bank zapewnia, że normalnie można płacić kartami

Rzecznik prasowy mBanku, Krzysztof Olszewski poinformował przed chwilą na Twitterze o trwającej awarii. W jej wyniku klienci nie mogą za pośrednictwem aplikacji mobilnej i internetowego serwisu transakcyjnego zlecać przelewów. Nie działają także mKantor oraz system płatności mobilnych Blik.

Przeczytajcie także: Młodsi mają lepiej

Olszewski napisał jednocześnie, że przelewy można zlecać za pośrednictwem mLinii oraz w oddziałach. Rzecznik mBanku zadeklarował, że jeśli ktoś będzie musiał to zrobić, bank zwróci pobrane z tego tytułu opłaty. Normalnie mają funkcjonować karty i to zarówno plastikowe jak i mobilne wykorzystywane w ramach usługi Google Pay.

Przeczytajcie także: Nowość w aplikacji Millennium

Tymczasem w miniony piątek problemy z płatnościami mieli niektórzy użytkownicy kart z logo Visy. Dotyczyło to również klientów mBanku, a kłopoty spowodowane były awarią po stronie systemów organizacji płatniczej. Z doniesień czytelników wynika, że niektórych z nich obciążono kwotami transakcji mimo tego, że formalnie do nich nie doszło. Visa zapewniła w weekend, że awarię usunięto a pieniądze zablokowane z tytułu nieprzeprowadzonych transakcji zostaną zwrócone.

AKTUALIZACJA

Awaria usunięta

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies