Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni

Bank uruchomi nowy serwis informacyjny przygotowany w technologii responsywnej, czyli dostosowujący się do wielkości ekranu urządzenia

Dokładny termin uruchomienia nowego serwisu informacyjnego nie jest jeszcze znany. Bank podaje jedynie, że nastąpi to za kilka dni.

Z informacji przekazanych przez Aliora wynika, że nowa strona działa w technologii responsywnej, określanej też skrótem RWD. Pozwala to na dostosowanie się witrynie do wielkości ekranu urządzenia, na którym będzie otwierana, a więc np. komputera, tabletu czy smartfona. Serwis transakcyjny oraz aplikacje mobilne na razie się nie zmienią.

Przeczytaj także: Śląski udostępnił aplikację na Apple Watch

Centralnym elementem nowego serwisu będzie wyszukiwarka. Alior deklaruje, że ma działać podobnie do wyszukiwarki Google’a. Sama będzie proponować dalszy ciąg wpisywanej frazy i nakierowywać na właściwy wynik wyszukiwania. Będzie także wyposażonea w moduł do wyszukiwania głosowego.

Alior pracuje też nad aplikacją mobilną nowej generacji. Ma być gotowa najwcześniej w I kw. przyszłego roku. – Zostaną w niej wykorzystane najlepsze doświadczenia z budowy systemu Meritum Banku a także rozwiązania obecne w aplikacji Alior Banku, a których brakowało w Meritum, np. płatności Blik – powiedziała Małgorzata Adamczyk, nowa dyrektor departamentu kanałów elektronicznych w Alior Banku.

Przeczytaj także: Banki mają problem z kartami przedpłaconymi

Małgorzata Adamczyk pracowała wcześniej w Meritum Banku, gdzie kierowała departamentem bankowości internetowej.

Natomiast kwestia migracji banków na technologię RWD jest dziś jednym z ciekawszych tematów w w branży. Mówi się, że w przyszłości strony responsywne mogą sprawić, że nie będą potrzebne aplikacje mobilne.

Kilka instytucji już ma serwisy informacyjne w tej technologii. Inne, jak Śląski czy Raiffeisen Polbank, pracują na serwisami transakcyjnymi RWD.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies