Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pożegnanie z kołem. Pekao zamyka starą aplikację mobilną z charakterystycznym, okrągłym menu

Od wczoraj nowi klienci Pekao nie mogą już logować się na konto za pomocą starej aplikacji mobilnej. Za dwa miesiące możliwość taką stracą także dotychczasowi posiadacze rachunków w tym banku

Po tym jak Pekao wdrożyło nowej generacji aplikację PeoPay, która oprócz funkcji płatniczych daje także możliwość pełnego zarządzania rachunkami, można było się spodziewać, że stara aplikacja banku zostanie wycofana. I właśnie tak się dzieje. Pekao poinformowało, że od 27 lipca nowi klienci nie mogą już logować się na rachunek za jej pomocą. Natomiast dotychczasowi stracą tę możliwość 26 września.

Przeczytajcie także: Pekao kończy przygodę z portmonetką PeoPay

Nie oznacza to jednak, że stara aplikacja Pekao całkowicie zniknie. Na dotychczasowych zasadach mogą z niej korzystać klienci Domu Maklerskiego Pekao. We wrześniu natomiast, gdy zostanie wycofana możliwość logowania się za jej pomocą na rachunki osobiste, apka zmieni nazwę na Pekao24Makler i będzie dostępna wyłącznie dla inwestorów giełdowych korzystających z usług DM Pekao.

Przeczytajcie także: Pekao wprowadza nowości do aplikacji mobilnej

Stara aplikacja mobilna Pekao to jeden z najciekawszych programów tego rodzaju na polskim rynku. Jego charakterystyczną cechą jest menu umieszczone na kole. Jednak rozwiązanie to nie zyskało naśladowców. Standardem nie tylko w polskiej bankowości mobilnej stało się tzw. hamburger menu w postaci listy rozwijanej po kliknięciu w trzy poziome kreski, przypominające kanapkę.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies