Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Trzeci integrator wchodzi w odroczone płatności. Usługa PayPo dla klientów serwisu Przelewy24

Odroczone płatności oferuje już obsługiwanym przez siebie sklepom PayU a wkrótce wprowadzi je także Bank Śląski w bramce imoje

Fintech PayPo ogłosił nawiązanie współpracy z operatorem serwisu Przelewy24. Klienci robiący zakupy w sklepach obsługiwanych przez Przelewy24 będą mogli korzystać z odroczonych płatności PayPo. Dzięki temu należność będą mogli odroczyć o 21 dni bez dodatkowych opłat lub rozłożyć ją na cztery raty. W pierwszych sklepach usługa jest już dostępna.

Przeczytajcie także: Ruszyły testy Twisto w Polsce

Jak czytam w informacji prasowej, dzięki autorskiemu scoringowi PayPo, który analizuje dane deklaratywne i behawioralne z różnych dostępnych źródeł, klient otrzymuje decyzję o możliwości odroczenia płatności w ciągu 5 sekund. PayPo twierdzi, że sklepy, które umożliwiają klientom korzystanie z płatności odroczonych, odnotowują zwiększenie koszyka zakupowego średnio o 20 proc.

Przelewy24 będą już trzecim integratorem na polskim rynku, który wdraża odroczone płatności. Wcześniej usługę taką zaoferowała już firma PayU, która współpracuje na tym polu z fintechem Kreditech. Z kolei Bank Śląski, który buduje własną bramkę płatniczą dla e-commerce pod nazwą imoje, wprowadza odroczoną płatność przy współpracy z czeską spółką Twisto.

Przeczytajcie także: PayU rozwija odroczoną płatność

Wygląda więc na to, że odroczone płatności w handlu internetowym to już trend, a wkrótce usługa stanie się standardem na polskim rynku. Ciekawe jest jednak to, że jej prekursor nad Wisłą, a więc grupa Ferratum kilka lat temu zrezygnowała z oferowania w Polsce systemu FerBuy. Na bazie własnych doświadczeń dowiedziała się czegoś, czego PayU, Przelewy24 i Śląski jeszcze nie wiedzą, jej usługa miała wady, których wprowadzane dziś rozwiązania nie mają, czy też może wprowadziła FerBuy za wcześnie?

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies