Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Raiffeisen Polbank wycofuje starą aplikację Mobilny Bank. I wprowadza kolejne funkcje do Mobilnego Portfela

Planowane zmiany w ofercie bank ogłosił przy okazji publikacji nowego regulaminu, jaki wejdzie w życie z końcem października bieżącego roku

Klienci Raiffeisen Polbanku otrzymali informację na temat zmian w regulaminie świadczenia usług, jakie instytucja zamierza wprowadzić 31 października 2018 r. Wśród nich najważniejszą wydaje się zapowiedź wycofania z oferty aplikacji Mobilny Bank. To konsekwencja wprowadzenia nowej apki – Mobilny Portfel. Początkowo wykorzystywana ona była wyłącznie do płatności, ale dziś umożliwia niemal pełne zarządzanie rachunkiem a rozwój Mobilnego Banku dawno został wstrzymany.

Przeczytajcie także: Szczegóły fuzji BGŻ BNP Paribas i Raiffeisen Polbank

Ogłoszona dziś decyzja to wydarzenie ciekawe z dwóch powodów. Mobilny Bank był bowiem pierwszą aplikacją bankową zaoferowaną klientom indywidualnym w Polsce – pojawił się w 2009 r. Drugi powód to planowane przejęcie Raiffeisen Polbanku przez BGŻ BNP Paribas, który rozwija własną apkę GOmobile. Utrzymywanie przez połączone instytucje dwóch rozwiązań mobilnych nie ma sensu, więc pewnie z jednego z nich bank zrezygnuje. Jeśli miałbym prorokować, postawiłbym, że stanie się to z Mobilnym Portfelem jako rozwiązaniem dostarczanym przez bank przejmowany. W przyszłości aplikacja ta podzieli więc zapewne los swojego poprzednika.

Zanim to się jednak stanie, trafią do niej nowe funkcje. Jedną z nich będzie np. możliwość logowania się do bankowości telefonicznej z poziomu aplikacji. Usługa taka działa już u konkurencji, np. w mBanku. Tam po zalogowaniu do apki można połączyć się z call center, gdzie doradca zna już tożsamość swojego rozmówcy, a ten nie musi już podawać danych uwierzytelniających.

Przeczytajcie także: W Mobilnym Portfelu można autoryzować przelewy biometrią

W dzisiejszym komunikacie o zmianach w regulaminie Raiffeisen Polbank informuje także o usunięciu zapisów dotyczących karty HCE NFC. Była ona dostępna w starej aplikacji, ale w nowej już jej nie ma, bo bank zaoferował w zamian płatności Google Pay i Apple Pay. Raiffeisen Polbank uszczegółowił również zapisy dotyczące umów, jakie klienci mogą zawierać za pośrednictwem wideo doradcy.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies