Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w Credit Agricole. Część transakcji kartami może zostać odrzucona

Nie można też zalogować się do systemu internetowego i aplikacji mobilnej

Jeden z czytelników Cashless poinformował redakcję wysylając wiadomość na adres alert@cashless.pl, że są problemy z zalogowaniem się na konto w Credit Agricole. Nie udało mu się to zarówno przez komputer jak i aplikację mobilną. Wcześniej odrzucona została jego płatność kartą wydaną przez ten bank. Część z tych informacji potwierdza biuro prasowe CA.

Przeczytajcie także: Nowa oferta Credit Agricole

Jak wynika z uzyskanych tam informacji, tuż przed godziną 12.00 pojawiły się problemy w systemie informatycznym banku. Nie można w tej chwili logować się na rachunki poprzez bankowość elektroniczną. Natomiast transakcje kartami powinny przebiegać normalnie. Wyjątek dotyczyć ma osób, których salda rachunków w wyniku przejścia systemu banku w tryb offline nie zostały w porę zaktualizowane.

Przeczytajcie także: Blik już dostępny dla klientów Biedronki

CA przeprasza klientów za niedogodności i deklaruje, że prowadzi prace mające na celu usunięcie awarii. Powinno to się udać w ciągu najbliższych kilkudziesięciu minut. Gdy tylko tak się stanie, poinformuję Was o tym.

AKTUALIZACJA

Przed godziną 13 biuro prasowe CA poinformowało, że awaria została usunięta.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies