Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmiany w ofercie mobilnej Pekao. Stara apka już tylko dla klientów inwestujących w akcje spółek giełdowych

Posiadacze rachunków osobistych w Pekao mogą nimi zarządzać za pośrednictwem nowej aplikacji PeoPay

Zgodnie z deklaracjami jakie padły dwa miesiące temu bank Pekao wyłączył dziś możliwość logowania się na rachunki osobiste za pośrednictwem aplikacji mobilnej Pekao24. Apka nie zniknęła jednak całkowicie z sieci. W markecie Google Play znajduje się aktualizacja, która zmienia nazwę aplikacji na Pekao24 Makler. Mogą z niej korzystać klienci Domu Maklerskiego Pekao.

Przeczytajcie także: Bank Pekao żegna się z kołem

Decyzja banku to następstwo wcześniejszych działań polegających na wprowadzeniu na rynek nowej aplikacji PeoPay. Jej starsza wersja służyła niemal wyłącznie płatnościom. Ale bank zdecydował się zwiększyć jej funkcjonalność i teraz jest ona podstawowym narzędziem do mobilnego zarządzania rachunkami w Pekao.

Przeczytajcie także: Pekao oferuje terminale płatnicze bezpłatne przez dwa lata

Natomiast stara aplikacja mobilna Pekao to jeden z najciekawszych programów tego rodzaju na polskim rynku. Jego charakterystyczną cechą jest menu umieszczone na kole. Rozwiązanie to nie zyskało jednak naśladowców. Standardem nie tylko w polskiej bankowości mobilnej stało się tzw. hamburger menu w postaci listy rozwijanej po kliknięciu w trzy poziome kreski, przypominające kanapkę. Od pewnego czasu coraz większą popularnością cieszy się tzw. dolne menu, gdzie ikony funkcji umieszczone są na poziomym pasku na dole ekranu aplikacji.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies