Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmiany w regulaminach Raiffeisen Polbanku. Znika nazwa banku i kilka usług

Nowe dokumenty to efekt przejęcia przez BGŻ BNP Paribas oraz dostosowania wewnętrznych przepisów do PSD II

Klienci Raiffeisen Polbanku otrzymali informację o zmianach w regulaminach, które mają wejść w życie 1 listopada oraz 20 grudnia bieżącego roku. Większość z nich wynika z planowanego przejęcia wydzielonej części Raiffeisen Polbanku przez BGŻ BNP Paribas oraz z dostosowania do ustawy o usługach płatniczych implementującej do polskiego prawa dyrektywę PSD II.

Przeczytajcie także: Nowe funkcje w aplikacji Mobilny Portfel

I tak z pisma Raiffeisen Polbanku wynika, że instytucja spodziewa się rejestracji podziału i przejęcia jednej ze swojej części przez BGŻ BNP Paribas jeszcze przed 1 listopada. Tego dnia bowiem w życie ma wejść nowa wersja regulaminu użytkowników rachunków i kart, gdzie nazwa Raiffeisen Polbank zmienia się w BGŻ BNP Paribas. Przy okazji z dokumentów wykreśla się nazwę Mobilny Bank. To stara aplikacja mobilna Raiffeisen Polbanku, z której instytucja już wcześniej postanowiła zrezygnować. Zastąpiła ją inna apka – Mobilny Portfel.

Co ciekawe przy okazji zmiany regulaminu wchodzącego w życie 1 listopada Raiffeisen Polbank rezygnuje z opcji otwarcia i aktywacji rachunku przelewem z innego banku. Taką możliwość mają dziś klienci instytucji uczestniczących w specjalnym systemie utworzonym w wyniku prac zainicjowanych przez Związek Banków Polskich. Wśród tych banków, oprócz Raiffeisen Polbanku, są także mBank, Pekao, Santander, Alior, T-Mobile Usługi Bankowe i Euro Bank. Nie ma tam jednak BGŻ BNP Paribas i prawdopodobnie z tego wynika wycofanie usługi.

Przeczytajcie także: Ciekawe dane na temat Apple Pay z BGŻ BNP Paribas

Natomiast w regulaminie, jaki zacznie obowiązywać 20 grudnia, Raiffeisen Polbank wprowadza zmiany dostosowujące dokument do dyrektywy PSD II. Wśród ważniejszych zapisów należy tu wymienić te o zmniejszeniu z równowartości 150 do 50 euro odpowiedzialności klienta z tytułu fraudowych transakcji kartami, wprowadzeniu jednodniowego terminu zwrotu kwoty z nieautoryzowanej płatności czy skróceniu do 15 dni terminu rozpatrzenia reklamacji transakcji płatniczych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies