Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria w mBanku. Możecie mieć problem m.in. z płatnością Blikiem

Doniesienia czytelników o kłopotach z aplikacją mobilną potwierdza biuro prasowe instytucji

Na adres alert@cashless.pl czytelnicy donoszą o problemach z aplikacją mBanku. Część z klientów instytucji nie może wygenerować kodu Blik, co uniemożliwia płatność w sklepach internetowych czy wyjęcie gotówki z bankomatu. Inni mają problem z zalogowaniem do aplikacji.

Przeczytajcie także: Zmiany w regulaminie mBanku

Informacje tę potwierdza mBank. Biuro prasowe instytucji podaje, że występuje problem z niektórymi funkcjami aplikacji, ale awaria nie ma charakteru globalnego, co oznacza, że te problemy nie dotyczą wszystkich klientów. Awaria ma zostać usunięta w ciągu kilkunastu minut. Gdy to się stanie, zaktualizuję ten tekst.

Przeczytajcie także: Nowa spółka w portfelu mAcceleratora

Jednocześnie bank podkreśla, że normalnie działa system kartowy. Zatem jeśli ktoś nie może skorzystać z Blika, do wykonania transakcji gotówkowej albo bezgotówkowej w zastępstwie może użyć dowolnej karty wydanej przez mBank.

AKTUALIZACJA

Ok. godziny 12.30 awaria została usunięta

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies