Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank zatrudnił Emplobota. Pomaga przy rekrutacji pracowników

Wcześniej to samo rozwiązanie firmy Emplocity wdrożył Santander

mBank rozpoczął pilotaż chatbota Emplobot, którego wykorzystuje w trakcie rekrutacji nowych pracowników. Rozwiązanie przygotowała polska spółka Emplocity. Jego wykorzystaniem już wcześniej zainteresował się inny bank z Polski, czyli Santander. Mogliście przeczytać o tym tutaj.

Przeczytajcie także: Bankowcy uważają, że wkrótce boty ich zastapią

Jak czytam w informacji na stronie mBanku, Emplobot to algorytm, który za pośrednictwem Messengera rozmawia z osobami, które szukają pracy. Algorytm w trakcie rozmowy zbiera informacje o kandydacie na podstawie odpowiedzi na zadane pytania. W kolejnym kroku, porównuje odpowiedzi z profilami dostępnych stanowisk i proponuje udział w rekrutacji. Jeśli kandydat przyjmie ofertę, rekruter otrzymuje niezbędne dane do kontaktu z kandydatem. Nowe narzędzia pozwala więc na częściowe zautomatyzowanie procesu rekrutacji.

Przeczytajcie także: Santander zaczął wykorzystywać chatbota

mBank to zatem kolejny bank z polskiego rynku, który zdecydował się na wykorzystanie botów. Wcześniej, oprócz Santandera, zrobiły to m.in. Credit Agricole czy Citi Handlowy. W ostatnim sondażu przeprowadzonym przez Kantar TNS na zlecenie Związku Banków Polskich połowa bankowców wskazała, że w perspektywie najbliższych 20 lat doradcy w oddziałach stacjonarnych, wirtualnych i na infolinii całkowicie zostaną zastąpieni przez boty softwarowe. Więcej na ten temat tutaj.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: MBANK, FINTECH

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies