Firma po raz trzeci zaprasza na warsztaty Laboratorium Przyszłości
Tematem tegorocznego wydarzenia Laboratorium Przyszłości organizowanego w najbliższy wtorek przez spółkę First Data Polska będzie klient przyszłości. Zaproszeni specjaliści i goście spróbują znaleźć odpowiedź na pytanie, kim taki klient jest oraz pomóc w przygotowaniu się organizacji takich jak banki na jego nadejście. – Znów będziemy starali się przewidzieć nieznane, przekroczyć perspektywę dzisiejszych trendów i spojrzeć dalej – mówi Jolanta Rycerz z zarządu FDP.
Laboratorium Przyszłości 2018 rozpocznie się od wystąpienia psychologa i konsultanta biznesu Wojciecha Herry'ego: "Przyszłość zaczyna się już dziś… Czyli jak zmiany społeczne, gospodarcze i technologiczne wpłyną na zachowania klientów przyszłości?". Temat będzie kontynuował Greg Albrecht, który przygotował wykład "Dlaczego warto myśleć o kliencie przyszłości i jak się na niego strategicznie przygotować?". Obaj nakreślą obraz nadchodzących zmian czekających rynki i konsumentów na tle technologicznej rzeczywistości.
Głównym punktem programu będą warsztaty przeprowadzone przez firmę 4CF Strategic Foresight "Konsument przyszłości: strategia w czasie rewolucji". Uczestnicy po raz kolejny będą pracować w grupach moderowanych przez ekspertów 4CF i budować profil klienta przyszłości, łącząc prognozowane zjawiska społeczne wynikające z przeobrażeń technologicznych w zestaw cech i upodobań konsumenta. W efekcie powstaną typy klientów nazwane wedle upodobań, sposobu spędzania czasu czy doświadczenia cyfrowego.
W programie najbliższego Laboratorium Przyszłości znalazły się także wystąpienia specjalistów m.in. z ING Banku Śląskiego, którzy zaprezentują własne projekty banku i sklepu przyszłości. Mają one uwzględniać zmiany zachodzące w podejściu klientów do zakupów i finansów osobistych. Serwis Cashless objął wydarzenie patronatem medialnym. Zapraszam.