Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank na finał WOŚP. Specjalna funkcja do składania datków już dostępna w aplikacji i serwisie transakcyjnym

Skrót ułatwia przekazywanie darowizn przed i w trakcie 27. finału WOŚP

Tak jak podczas poprzedniego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy tak i teraz mBank, jako główny bankowy sponsor przedsięwzięcia, wprowadził specjalne funkcje ułatwiające składanie datków fundacji Jerzego Owsiaka. Rozwiązanie trafiło już do aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android oraz do internetowego serwisu transakcyjnego mBanku.

Przeczytajcie także: mBank po raz drugi gra z WOŚP

Jak to działa? W systemie internetowym w menu umożliwiającym zlecanie przelewów, doładowań itd. znalazł się dodatkowy przycisk z charakterystycznymi serduszkami WOŚP. Kliknięcie w niego powoduje pojawienie się wypełnionej już formatki przelewu z danymi fundacji jako odbiorcy. Użytkownik musi jedynie wprowadzić kwotę datku i autoryzować transakcję.

Przeczytajcie także: Jest już karta mBanku na najbliższy finał WOŚP

Z kolei w aplikacji mobilnej serce WOŚP pojawia się w centralnym miejscu pulpitu po zalogowaniu. Po jego wybraniu oczom użytkownika ukazują się mniejsze serduszka z proponowanymi kwotami datków. Można też samodzielnie wprowadzić dowolną wartość darowizny. Po zatwierdzeniu operacji aplikacja wyświetla animację z wielu serc, jak na poniższym zrzucie.

mBank zadeklarował, że w ramach akcji specjalnej "100 za 100" podaruje dodatkowe pieniądze. Zasady akcji, która ruszy 25 grudnia, są proste - jeżeli każdego dnia, począwszy od pierwszego dnia świąt aż do finału 13 stycznia, na koncie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zarejestrowanych będzie minimum 100 wpłat od klientów, to za każdy taki dzień bank przekaże na Orkiestrę dodatkowe 100 tys. zł. W ten sposób WOŚP może dostać w sumie bonusowe 2 mln złotych.

Fot. Wikipedia/Adrian Grycuk CC BY-SA 3.0

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies