Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zmniejsza się konkurencja na rynku płatności mobilnych. CallPay kończy działalność

Firma prosi wszystkich klientów o zalogowanie się na swoje konta i wypłatę środków

Pod koniec grudnia użytkowników aplikacji mobilnej CallPay spotkała niemiła niespodzianka. – Zgodnie z decyzją zarządu firma kończy działalność w zakresie sprzedaży biletów komunikacji miejskiej – czytam w oświadczeniu CallPay dostępnym na stronie internetowej spółki. Z oświadczenia wynika, że za pomocą apki CallPay bilety będzie można kupować tylko do końca stycznia bieżącego roku.

Przeczytajcie także: CallPay w aplikacji BZ WBK

Poznańska firma prosi swoich klientów o zalogowanie do panelu administracyjnego i zlecenie wypłaty wszystkich środków. Operacja taka ma być bezpłatna, a jeśli prowizja zostanie pobrana – spółka zwróci ją w ciągu 14 dni. Jednocześnie zarząd CallPay dziękuje swoim klientom za współpracę i poleca korzystanie z konkurencyjnego rozwiązania, a więc aplikacji moBiLET, której operatorem jest również firma z Poznania, czyli Mobile Traffic Data.

Przeczytajcie także: Mobilna sprzedaż biletów w III kw. 2018 r.

CallPay to jedna z najmniej popularnych w Polsce aplikacji do płatności za przejazdy komunikacją miejską. Z ostatniego raportu Cashless na temat tego rynku w III kw. ubiegłego roku wynika, że jej użytkownicy w 10 największych miastach w Polsce kupili za jej pomocą zaledwie 600 biletów o łącznej wartości ok. 2,2 tys. zł. Swego czasu jednak było o niej głośno m.in. za sprawą reklam emitowanych w ogólnopolskich telewizjach.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies