Bez utrudnień można logować się do internetowego serwisu transakcyjnego
BGŻ BNP Paribas poinformował klientów o występujących problemach z zalogowaniem się do jego aplikacji GOmobile. Bank deklaruje, że pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności apki. Natomiast bez zakłóceń działa internetowy serwis transakcyjny. Przed chwilą bez problemów udało mi się zalogować na konto w BGŻ BNP Paribas przez komputer.
GOmobile to aplikacja, która zadebiutowała pod koniec 2017 r., zastępując wysłużoną Mobile Planet. Co ciekawe BGŻ BNP Paribas, po przejęciu Raiffeisen Polbanku, oferuje także drugą apkę Mobilny Portfel a nawet ją rozwija. Niedawno rozwiązanie to dostało m.in. możliwość uruchomienia na smartwatchach z systemem operacyjnym Android i iOS.
Natomiast BGŻ BNP Paribas przygotowuje się do zmiany nazwy (wkrótce bank pożegna skrót BGŻ) i rebrandingu oddziałów zarówno zielonych (należących do BGŻ BNP Paribas) jak i żółtych (należących do Raiffeisen Polbank). Proces ten ma się odbyć na przełomie marca i kwietnia. Z kolei jesienią (prawdopodobnie w listopadzie) dojdzie do przeniesienia na system BNP Paribas produktów klientów byłego Raiffeisen Polbank. Wcześniej udostępniony zostanie nowy internetowy system transakcyjny. Pierwsze osoby będą mogły z niego korzystać prawdopodobnie już w wakacje.
AKTUALIZACJA
We wtorek rano biuro prasowe banku podało, że usterka została usunięta i klienci mogą logować się do GOmobile bez utrudnień.