Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO wyłącza aplikację mobilną Junior. Apka ma wrócić, ale na razie nie wiadomo kiedy

Junior to jedyna aplikacja bankowa na polskim rynku przeznaczona dla dzieci w wieku poniżej 13 lat

Od 20 lutego nie będzie można pobierać i korzystać z aplikacji mobilnej PKO Junior. Bank pisze na swojej stronie internetowej, że zadecydowały o tym przyczyny techniczne i że w przyszłości aplikacja wróci. Kiedy oraz jakie dokładnie powody zmusiły bank do wycofania apki? Spytałem o to biuro prasowe instytucji. Gdy tylko otrzymam odpowiedź zaktualizuję tekst.

Przeczytajcie także: IKO najlepiej ocenianą aplikacją bankową na świecie

Aplikacja Junior to obecnie jedyna na polskim rynku aplikacja powiązania z kontem dla dzieci w wieku poniżej 13 lat. Umożliwia m.in. sprawdzanie salda, doładowywanie telefonów, podgląd kart, czy przelewanie środków na rachunek oszczędnościowy. Ma jednak swoje mankamenty jak np. konieczność logowania identyfikatorem i hasłem a nie jak w większość aplikacji bankowych mobilnym PIN-em czy odciskiem palca. Z marketu Google Play pobrano ją ponad 10 tys. razy.

Przeczytajcie także: PKO wprowadzi głosową obsługę aplikacji mobilnej

Aplikacja mobilna Junior od PKO oprócz funkcji ułatwiających dzieciom zarządzanie ich kontami pełni rolę edukacyjną wprowadzając młodych ludzi w świat nowoczesnych finansów. Niestety, póki co nie ma na polskim rynku naśladowców. Konkurencyjna aplikacja Haiz, po tym jak zrezygnował z niej Alior, nie wróciła na rynek.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies