Nowe rozwiązanie ułatwia zarządzanie kartami i zostało zaprojektowane w Singapurze
Citi Handlowy poinformował w komunikacie prasowym o wprowadzeniu do swojej aplikacji nowego modułu do zarządzania kartami kredytowymi. Aktualizacja aplikacji mobilnej zawierająca tę nowość jest już w App Store, natomiast na razie nie widzę jej w Google Play. Zakładam jednak, że w najbliższym czasie dostęp do niej uzyskają wszyscy klienci.
Zgodnie z komunikatem Handlowego nowy moduł bezpośrednio po zalogowaniu umożliwia m.in. dostęp do takich informacji jak: numer karty, kwota pozostała do spłaty, minimalna kwota do spłacenia i data spłaty. Apka pozwala także na szybkie rozkładanie transakcji na raty, zaciąganie pożyczki z karty w szybkim procesie online, logowanie się za pomocą odcisku palca lub wizerunku twarzy na urządzeniach Apple, itd.
Citi deklaruje, że nowy moduł dla posiadaczy kart kredytowych został przygotowany w technologii zwinnej (cokolwiek to oznacza) i zaprojektowany w Singapurze. Czy to pomoże poprawić nieco oceny tej aplikacji? Na razie nie jest z tym najlepiej. W markecie Google Play średnia ocen użytkowników wynosi zaledwie 2,8 gwiazdki na pięć możliwych. W App Store średnia jest jeszcze niższa i wynosi 1,5 gwiazdki.