Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Aplikacja Autopay Transport po 9 miesiącach. Operator pokazał statystyki

Z rozwiązania skorzystano dotąd ok. 25 tys. razy

Firma Blue Media, operator aplikacji Autopay Transport służącej do automatycznych płatności za przejazdy płatnym odciskiem autostrady A1, opublikowała dziś interesujące statystyki. Chodzi o dane na temat sposobu korzystania oraz użytkowników aplikacji.

Przeczytajcie także: W aplikacji Autopay pojawił się system Blik

W czasie trwania pierwszych dziewięciu miesięcy pilotażu kierowcy, którzy pobrali aplikację Autopay, wykonali niemal 25 tys. przejazdów na trasie Rusocin - Nowa Wieś w obu kierunkach. Najczęściej podróżowali w niedzielę (21 proc.), piątek (18 proc.) i sobotę (16 proc.). W sumie ponad połowa wszystkich przejazdów odbywa się w weekend. Najpopularniejsza pora podróży przypada na godziny między 17 a 18.

Za 36 proc. wszystkich przejazdów odpowiadają kierowcy z województwa pomorskiego, za 25 proc. mazowieckiego, 10 proc. łódzkiego, 8 proc. śląskiego, 4 proc. to kierowcy z Małopolski. W podziale na powiaty (i dzielnice Warszawy) najczęściej północnym odcinkiem AmberOne Autostrady A1 podróżują kierowcy z Gdańska (16 proc.), Gdyni (11 proc.), Łodzi (6 proc.), Warszawy-Mokotów (5 proc.) i Warszawy-Śródmieście (3 proc.).

Przeczytajcie także: Pierwsze wnioski z testów aplikacji Autopay

Aplikacja Autopay Transport umożliwia skorzystanie z systemu AmberGO i automatyczną płatność za przejazd płatnym odcinkiem A1 między Rusocinem a Nową Wsią w obu kierunkach. Pilotaż systemu AmberGO rozpoczął się na początku lipca ubiegłego roku. System rozpoznaje pojazd zarejestrowany w aplikacji, zmienia światło na zielone i automatycznie podnosi szlaban. Opłata pobierana jest z karty przypisanej do konta użytkownika. Podczas podróży nie trzeba uruchamiać aplikacji, nie trzeba nawet mieć przy sobie smartfona. Rozwiązanie dostępne jest zarówno dla użytkowników urządzeń z systemem Android jak i iOS.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies