Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kim jest bankowy klient przyszłości? Możecie już dziś dowiedzieć się tego z nowego raportu First Daty

Raport powstał przy udziale gości ostatniej edycji warsztatów pt. Laboratorium Przyszłości

First Data Polska opublikowała dziś raport z ostatniej edycji warsztatów Laboratorium Przyszłości, jakie odbyły w Warszawie jesienią ubiegłego roku. Raport pt. "Kim jest klient przyszłości? 2030: marzenia klientów, klienci marzeń" możecie pobrać tutaj. Powstał on przy udziale uczestników Laboratorium Przyszłości oraz ekspertów First Data i firmy 4CF Strategic Foresight.

Przeczytajcie także: Pocztowy chce wdrożyć Apple Pay i G Pay

Uczestnicy warsztatów prognozowali, jak zmiany społeczne, demograficzne i technologiczne wpłyną na postawy konsumentów w roku 2030. Publikacja stara się odpowiedzieć na pytania: Kim jest klient przyszłości? Czego będzie oczekiwał od świata finansów? Jak przygotować się na jego przyjście? – Nasza publikacja pozwala wszystkim uczestnikom rynku finansowego już dziś skonfrontować swoje wyobrażenia o przyszłości bankowości z potencjalnymi oczekiwaniami odbiorców usług finansowych – mówi Krzysztof Polończyk, prezes FDP.

W raporcie znajdziecie scenariusze przyszłości dla trzech grup klientów podzielonych ze względu na wiek i sytuację życiową. Pierwsza z nich to osoby wchodzące na rynek finansowy, druga – ludzie rozpoczynający proces akumulacji finansowej a trzecia to emeryci. Uczestnicy Laboratorium Przyszłości stworzyli dwa scenariusze przyszłości. Pierwszy z punktu widzenia klienta, drugi z punktu widzenia banku. Scenariusze dotyczyły: wydatków osobistych, postawy życiowej, ulubionych kanałów obsługi i sposobów płatności, także tych, które jeszcze nie zaistnieją w 2030 roku.

Przeczytajcie także: First Data ma nowego właściciela

W raporcie znalazły się także komentarze przedstawicieli firm i instytucji, które opracowują i wdrażają innowacyjne rozwiązania i usług dla klientów: Aliora, Banku Pocztowego, Vivusa, ING Banku Śląskiego i Żabka Polska. W publikacji opisano również przykładowy dzień z życia klientów przyszłości – Tadeusza, Klary i Tomasza, którzy reprezentują każdą z trzech grup wiekowych.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies