Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Długa przerwa techniczna w Millennium. Klienci czekają na Apple Pay i nowy Millenet

To dwie najważniejsze nowości, nad którymi bank obecnie pracuje

Do dzisiejszego wieczora klienci Millennium nie mogą korzystać z internetowego serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej i płatności Blik. To dość długa przerwa techniczna - zazwyczaj wszelkie prace konserwacyjne bankom udaje się przeprowadzić w ciągu jednej nocy. Czytelnicy Cashless posiadający rachunki w Millennium zastanawiają się zatem, którą z wyczekiwanych przez nich nowości bank wdraża.

Przeczytajcie także: Millennium wprowadził płatności przez e-PIT

Przypomnę, że niedawno prezes Millennium podczas konferencji prasowej zadeklarował udostępnienie nowego internetowego serwisu transakcyjnego oraz płatności Apple Pay. Te drugie miały zostać wdrożone już na początku marca. Później jednak bank poinformował o przedłużeniu prac z tym związanych maksymalnie do kwietnia. Być może jednak coś w tej kwestii się zmieniło? Okaże się we wtorek, gdyż tego dnia zazwyczaj Apple uruchamia płatności w kolejnych bankach.

Przeczytajcie także: Millennium przesuwa wdrożenie Apple Pay

Natomiast klienci Millennium raczej nie powinni spodziewać się wdrożenia w ten weekend nowego Millenetu. Biuro prasowe banku na moje pytanie o termin udostępnienia systemu transakcyjnego kolejnej generacji stwierdziło, że zostanie on zaprezentowany podczas konferencji prasowej, zaplanowanej na 28 marca. – Obecne prace serwisowe nie są związane z Millenetem – piszą służby prasowe Millennium.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies