Wkrótce Millennium wprowadzi też nową aplikację mobilną
Podczas wczorajszej konferencji prasowej prezes Millennium zapowiedział, że jeszcze w maju klienci kierowanej przez niego instytucji będą mogli korzystać z nowego, internetowego serwisu transakcyjnego. Okazuje się, że deklaracja została zrealizowana bardzo szybko, bo już dziś dostęp do nowego rozwiązania otrzymali pierwsi użytkownicy rachunków banku. Z kolejnych dniach dołączą do nich następne grupy klientów. Wszyscy mają mieć możliwość korzystania z Millenetu nowej generacji przed końcem maja.
Z dzisiejszej informacji prasowej Millennium wynika, że nowy serwis został zbudowany zupełnie od nowa i w całości zaprojektowany wewnątrz banku. Charakteryzuje się m.in. nową sekcją Wydarzenia, która ma być źródłem kompletnych informacji o finansach klientów. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientami w bankowości elektronicznej. Na stronie głównej znalazły się też dodatki, które mają ułatwić codzienne bankowanie. Można je dowolnie konfigurować, w zależności od potrzeb. Przykładowo dodatek Zbiórka ułatwi zebranie kwoty potrzebnej na wycieczkę klasową czy pieniędzy na wspólny prezent.
Nowy design serwisu umożliwia również szybką ocenę stanu finansów. Całe menu zostało uproszczone, dzięki czemu nawigacja ma być jeszcze bardziej intuicyjna. W nowym serwisie pojawiły się animowane, obracające się kafelki z produktami, pokazujące przydatne informacje, na których odwrocie pojawiają się najczęściej wykonywane czynności. Dodatkowo sposób prezentowania podsumowania finansów dostosowany został do możliwości, jakie daje regulacja PSD II.
Ostatnie tygodnie w obszarze usług elektronicznych Millennium są bardzo gorące. Całkiem niedawno bank dołączył do grona kilkunastu instytucji z Polski, które oferują Apple Pay. Kilka dni temu pojawiła się kolejna wersja oferowanej przez Millennium aplikacji Goodie, zawierająca parę nowych funkcji w tym mapy centrów handlowych. W najbliższym czasie Millennium zamierz również wprowadzić bankowość mobilną nowej generacji.