Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Koreańczycy szukają w Polsce osoby do rozwoju Samsung Pay. Niestety, do startu usługi tutaj wciąż daleko

Poszukiwane osoby będą pracować nad rozwojem Samsung Pay na innych rynkach

Jeden z czytelników Cashless natknął się kilka dni temu na ciekawe ogłoszenie zamieszczone przez biuro Samsunga w Polsce. Firma szuka osoby odpowiedzialnej za rozwój usługi Samsung Pay. To zbliżeniowe płatności mobilne podobne do Apple Pay czy Google Pay, tyle że działające na urządzeniach przenośnych koreańskiego producenta. Czy to oznacza, że na polskim rynku można spodziewać się wkrótce kolejnego instrumentu płatniczego?

Przeczytajcie także: Wyniki Apple Pay w Polsce po roku obecności

Z prośbą o odpowiedź na to pytanie zwróciłem się do biura prasowego Samsunga w Warszawie. – Niestety na ten moment nie przewidujemy wdrożenia w Polsce płatności Samsung Pay – powiedział mi rzecznik firmy Olaf Krynicki. Potwierdził, że reprezentowana przez niego korporacja szuka specjalistów odpowiedzialnych za płatności. Niestety, będą oni pracować nad rozwojem usługi dostępnej na innych rynkach, na których obecny jest Samsung. Niewykluczone, że Samsung Pay pojawi się kiedyś w Polsce, ale póki co nie ma takich planów.

Przeczytajcie także: Google Pay coraz bliżej w EnveloBanku

Kilka lat temu wydawało się, że debiut Samsung Pay w Polsce jest już bliski. Z moich informacji wynika, że operator usługi rozmawiał już z bankami na temat jej udostępnienia nad Wisłą. Ubiegła go jednak firma Google, która wprowadziła konkurencyjną usługę Google Pay (wcześniej Android Pay). Płatności te bardzo szybko zyskały popularność m.in. dlatego, że za ich pomocą można płacić smartfonami różnych producentów, a więc także samsungami. Natomiast płatności mobilne Google Pay nie działają na smartwatchach Samsunga, które korzystają z systemu operacyjnego Tizen.

Fot. Flickr CC BY 2.0

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies