Instytucja przyznaje, że przynajmniej część użytkowników jej kantoru może mieć problem z zalogowaniem na konto
Kilka dni temu biuro prasowe Aliora zapowiedziało, że od dziś użytkownicy jego Kantoru Walutowego dostaną nowy internetowy serwis transakcyjny. Jego wprowadzenie miało być powiązane z udostępnieniem paru nowych funkcji takich jak podział płatności, przelewy na numer telefonu odbiorcy, wysyłanie prośby o przelew czy nowa karta wielowalutowa. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj. Wygląda jednak na to, że z wdrożeniem nowości coś poszło nie tak.
Od dzisiejszego poranka czytelnicy Cashless donoszą o problemach z zalogowaniem się na konto w Kantorze Walutowym Aliora. Informację potwierdza też sama instytucja. W komunikacie skierowanym do klientów zawiadamia, że obecnie część z nich może mieć problem z dostaniem się na swoje konto. Inni, którym zalogować się uda, mogą stwierdzić, że system działa wolniej niż dotychczas. Jednocześnie bank deklaruje rychłe uporanie się z usterką.
Kantor Walutowy Aliora to jedno z pierwszych, o ile nie pierwsze takie rozwiązanie wprowadzone na polski rynek przez bank. Mogą z niego korzystać wszyscy klienci, niezależnie od tego czy mają relacje z Aliorem czy nie. Później w ślady tej instytucji poszły inne banki, m.in. Raiffeisen Polbank, który wdrożył Rkantor.com.