Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO wprowadza bilety komunikacji miejskiej do IKO. Teraz także na urządzenia z Androidem

Od ubiegłego piątku z nowej usługi mogą już korzystać klienci PKO posiadający iPhone'y

PKO poinformował o wdrożeniu nowej wersji aplikacji mobilnej IKO. Zawiera ona kilka interesujących nowości, w tym przede wszystkim możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w wybranych kilkudziesięciu miastach Polski. Odpowiednia aktualizacja IKO na urządzenia z Androidem datowana jest na 22 lipca. Natomiast od ubiegłego piątku z rozwiązania tego mogli już korzystać klienci PKO posiadający smartfony z systemem operacyjnym iOS. Więcej na ten temat tutaj.

Przeczytajcie także: Przez IKO można już kupować bilety komunikacji miejskiej

Funkcja zakupu biletów komunikacyjnych za pośrednictwem bankowości mobilnej po raz pierwszy pojawiła się w aplikacji Santandera kilka lat temu. Później podobne rozwiązanie wprowadziły inne banki, m.in. Millennium czy Raiffeisen Polbank (obecnie BNP Paribas). Większość instytucji przy oferowaniu tej funkcji współpracuje z firmą moBiLET. Dotyczy to także PKO BP.

Przeczytajcie także: Rekordowy kwartał w sprzedaży biletów miejskich przez aplikacje

Natomiast wraz z najnowszą aktualizacją aplikacji PKO wprowadził do IKO parę innych, drobnych zmian. Jedną z nich jest np. prezentacja limitu odnawialnego na ekranie głównym aplikacji po zalogowaniu. To odpowiedź na liczne prośby użytkowników w tej sprawie.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies