Jednocześnie bank poinformował, że pracuje nad nowym programem lojalnościowych dla użytkowników wydanych przez siebie kart
Bank Pocztowy poinformował na swojej stronie internetowej o planowanym zakończeniu programu lojalnościowego dla użytkowników swoich kart płatniczych, występującego pod nazwą "Karta Pełna Korzyści". Od wczoraj do tego programu nie można już się zapisać. Natomiast osoby, które do wczoraj korzystały z niego, mogą nadal w nim uczestniczyć do 5 września. Po tej dacie moneyback nie będzie już naliczany.
Przypomnę, że program "Karta Pełna Korzyści" polega na możliwości otrzymania zwrotu części wydatków realizowanych jedną z kart wydanych przez Bank Pocztowy. Użytkownik mógł wybrać jedną z kategorii sklepów i punktów usługowych spośród takich jak np. zdrowie, kultura czy sport i rekreacja. Następnie płacąc w takich miejscach mógł uzyskać zwrot 5 proc. wydatków, maksymalnie 20 zł na miesiąc.
Jednocześnie Pocztowy zadeklarował, że pracuje nad nowym programem lojalnościowym dla użytkowników swoich kart. Informacje na jego temat mają zostać opublikowane na stronie banku, ale nie wiadomo konkretnie kiedy. Warto wspomnieć, że Pocztowy wydaje jedną kartę, która umożliwia zbieranie punktów w programie lojalnościowym Mastercarda – Priceless Specials (program ten wkrótce zmieni nazwę na Bezcenne Chwile). To karta z logo Caritasu. Punkty są wymieniane na pieniądze, które następnie trafiają na konto tej organizacji charytatywnej.
Podczas konferencji prasowej związanej z premierą karty Pocztowego i Caritasu przedstawiciele Poczty zadeklarowali, że spółka wkrótce przystąpi do Priceless Specials i umożliwi zbieranie punktów klientom płacącym mastercardami. Natomiast prezes Banku Pocztowego uniknął wtedy odpowiedzi na pytanie, czy użytkownicy innych kart tej instytucji będą mogli uczestniczyć w programie Priceless Specials.