Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci BOŚ Banku, którzy czekali na aplikację, mogą czuć się zawiedzeni. Otrzymali jedynie mobilną autoryzację

Jednocześnie wycofana została dotychczasowa aplikacja zapewniająca dostęp do starego serwisu transakcyjnego

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami BOŚ Bank dostosował swoje kanały elektronicznej obsługi klientów do wymogów silnego uwierzytelnienia, wprowadzonych przepisami dyrektywy PSD II, które w sobotę weszły w życie. Zgodnie z nimi wybrane operacje, w tym samo logowanie na rachunek przez internet, muszą być potwierdzane za pomocą co najmniej dwóch różnych narzędzi.

Przeczytajcie także: BOŚ zapowiada wdrożenie nowego systemu

W związku z tym z sieci zniknął poprzedni, internetowy system transakcyjny, który nie spełniał wymogów silnego uwierzytelnienia. Wyłączona została także stara aplikacja mobilna, która pozwalała na dostęp do poprzedniego systemu. Kilka tygodni temu bank ogłosił wprowadzenie nowego systemu oraz zadeklarował, że pojawi się także jego nowa aplikacja mobilna. Ci klienci, którzy czekali na nią z utęsknieniem, mogą czuć się zawiedzeni.

Przeczytajcie także: Będzie nowa aplikacja mobilna od BOŚ?

Dotychczasowa aplikacja BOŚ nie należała do najlepszych na rynku. Wszystko przez to, że w zasadzie umożliwiała jedynie zalogowanie się na rachunek, a przy próbie wykonania jakiejkolwiek operacji przenosiła klienta do systemu internetowego dostosowującego się do wielkości ekranu w smartfonie. Nie wyglądało to dobrze, jednak w wyniku wprowadzonych właśnie zmian klienci stracili i to. Zapowiadana bowiem przez BOŚ aplikacja jest okrojona do minimum. BOŚtoken pozwala jedynie potwierdzać transakcje zlecane w internetowym serwisie transakcyjnym. Czy klientom to wystarczy?

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies