Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Będzie więcej terminali w placówkach Poczty Polskiej. POS-y trafią także do agencji pocztowych

W ok. 2,7 tys. punktach agencyjnych Poczty Polskiej terminale zainstalować ma konsorcjum Banku Pocztowego, eService i PKO

Prezes Banku Pocztowego Robert Kuraszkiewicz poinformował dzisiaj o planach rozwoju kierowanej przez siebie instytucji w obszarze biznesu terminalowego. Jednym z nich ma być rozszerzenie sieci akceptacji kart płatniczych w sieci Poczty Polskiej i instalacji terminali w jej agencjach. – Na razie nie mogę zadeklarować konkretnych dat wdrożenia tego projektu, ale mogę powiedzieć, że terminale w 2,7 tys. placówek agencyjnych Poczty Polskiej pojawią się już wkrótce – powiedział prezes Banku Pocztowego.

Przeczytajcie także: Jest rozstrzygnięcie przetargu na terminale na Poczcie

Przypomnę, że obecnie terminale płatnicze znajdują się w każdej z 4,7 tys. placówek własnych Poczty Polskiej. Kartą można płacić za wszystkie usługi i produkty tej instytucji, w tym za przesyłki za pobraniem. Mobilnymi urządzeniami do przyjmowania płatności bezgotówkowych dysponuje także ok. 3,5 tys. listonoszy oraz kurierów Poczty Polskiej. Operatorem wszystkich jest spółka eService.

Przeczytajcie także: Klienci Pocztowego wreszcie dostaną aplikację mobilną

Robert Kuraszkiewicz nie zdradził szczegółów projektu objęcia agencji pocztowych akceptacją kart. Nie wiadomo więc, czy będzie do tego potrzebny oddzielny przetarg. Przypomnę, że takowy był nieodzowny w przypadku instalacji urządzeń w placówkach własnych Poczty. Wyniki postępowania przetargowego w tej sprawie zostały ogłoszone na początku lipca bieżącego roku. Więcej na ten temat tutaj.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies