Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Aplikacja iPKO biznes dostępna za granicą. PKO udostępnił ją klientom oddziałów w Niemczech i Czechach

iPKO biznes to aplikacja mobilna dla klientów firmowych PKO

PKO opublikował komunikat, z którego wynika, że od wczoraj oferowana przez bank aplikacja mobilna dla klientów firmowych – iPKO biznes dostępna jest dla podmiotów obsługiwanych przez oddziały banku w Niemczech i Czechach. Z aplikacji mogą korzystać firmy zarządzające swoimi rachunkami za pośrednictwem bankowości internetowej iPKO biznes. Można ją instalować zarówno na urządzeniach z systemem Android jak i iOS.

Przeczytajcie także: PKO udostępnił fintechom produkcyjne API

Aplikacja iPKO biznes umożliwia m.in. sprawdzanie stanu rachunku i historii transakcji oraz autoryzowanie i realizację operacji np. przelewów czy paczek przelewów. Mobilne rozwiązanie iPKO biznes posiada także wbudowany token, za pomocą którego można potwierdzać operacje zlecane w internetowym serwisie transakcyjnym.

Przeczytajcie także: Mobilna autoryzacja PKO zadziała także w oddziałach

Większość banków na polskim rynku dużym firmom umożliwia elektroniczną obsługę rachunków za pośrednictwem zupełnie innego systemu transakcyjnego niż ten kierowany do klientów indywidualnych. Decyduje o tym specyfika potrzeb klientów korporacyjnych, którzy nie potrzebują wielu funkcji oferowanych osobom fizycznym. Również bankowe aplikacje mobilne dla firm zwykle różnią się od tych przeznaczonych dla klientów indywidualnych. Ci drudzy w przypadku PKO korzystają z aplikacji mobilnej IKO.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies