Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Autopay już nie tylko na autostradach. Podobne rozwiązanie zaimplementowano właśnie w bezobsługowym sklepie Take&GO

Dzięki systemowi dostarczonemu przez twórcę Autopay – firmę Blue Media, płatności w sklepie Take&GO odbywają się całkowicie automatycznie

Trójmiejska firma Blue Media pochwaliła się wdrożeniem płatności w pierwszym w Polsce bezobsługowym sklepie Take&GO, który ruszył niedawno w Poznaniu. Aby wykonać zakupy w tej placówce i móc za nie zapłacić, należy pobrać odpowiednią aplikację i dodać do niej kartę (debetową lub kredytową). Z jej rachunku regulowane będą należności. Odbywa się to automatycznie, bez konieczności wykonywania przez klienta jakichkolwiek dodatkowych czynności.

Przeczytajcie także: Nowa usługa w aplikacji Autopay

Jak to działa? Wchodząc do sklepu należy zbliżyć do czytnika wygenerowany w aplikacji sklepowej kod QR. Wszystkie produkty w sklepie są oznakowane tagami RFiD (automatycznie odczytywanymi drogą radiową), i podlegają automatycznemu zliczeniu. Klienci nie muszą skanować kodów produktów. Po zatwierdzeniu listy zakupów w komórce po prostu przechodzą przez specjalną strefę płacenia, a należność jest pobierana automatycznie.

Przeczytajcie także: Autopay coraz popularniejsze

System płatności wykorzystywany w aplikacji Take&GO działa w oparciu o autorskie rozwiązanie płatnicze Blue Media wpisujące się w trend tzw. seamless payments. Na podobnej zasadzie jak w przypadku sklepu Take&GO działa usługa automatycznych płatności Autopay. Od lata tego roku można za pomocą aplikacji Autopay płacić za korzystanie z płatnych odcinków autostrad A1 i A4.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies